Mar 31, 2009

mungkin tulisan ini tak layak untuk mu. (TAK LAYAK LAGI)

aku membencimu.
tauu!!
sama halnya aku membenci hujan di malam hari.
aku membencimu!
kata ini saja yang kutulis telah membuatku begitu membencimu!!






-maafkan akuu-



sudahlaahhh. . .
aku menyerah dengan perasaan ini.
Cintaa,,,
terima kasih atas luka yang kau berikan,,
atas sakit yang ku rasa. . .
terima kasih.
atas segalanya. .




biarkan ku berjalan sendiri. . .
hingga tak mampu ku melangkah lagi. . .
ku tak peduli kau melihatku atau tidak.
aku tidak akan mengeluhh. .




air mata mungkin kan menetes,,
namun ku tak kan berlari menujumu. .
tidak akan LAGI. . . . . .








_aKu_

1 comment:

iKhaLuVvbLue said...

mKsH k' d cMmd ka...
buT aQ g tLaLu nGrti sOaL bLog,,,
jDi z Hrp Kk bZa bNtu aQ sPaYa bLogQ jGa bZa bGs sPerTi puX kK....

heLp mEe...

g mNa Ujianx ????